بر روی این دامنه اینترنتی

سیستم مدیریت محتوا

پارس

سی ام اس

نصب شده است که نرم افزاری قوی جهت

طراحی سایت

می باشد.

طراحی وب

با استفاده از

پرتال

(

پورتال

) پارس منجر به

طراحی وب سایت

شما می شود.

طراحی وب سایت

کپی رایت

پورتال

پارس

 

 

  • خبرخوان
  • اگر مایلید آخرین مطالب پیرامون مصرف کلم بروکلی را در سیستم خبرخوان خود داشته باشید , می توانید RSS زیر را استفاده نمایید .

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 

 

مصرف کلم بروکلی


1
... یک متخصص تغذیه گفت: در کلم بروکلی ماده ای وجود دارد که می تواند باکتری هلیکوباکتر در معده افراد را از بین ببرد و از بروز ناراحتی های معده پیشگیری کند ... میترا زراتی افزود: خانواده کلم یکی از ضد سرطان ترین سبزی ها است ... وی گفت: کلم دارای ماده ای به نام اندول است که با ترکیبات سرطان زا در روده ترکیب و وارد خون می شود و مصرف کلم بروکلی مانع بروز سرطان در افراد می شود ... این متخصص تغذیه اضافه کرد: در کلم بروکلی ماده ای به نام سولفورانان وجود دارد و کسانی که در معده آنها هلیکوباکتر وجود دارد با مصرف کلم می توانند این میکروب را از بین ببرند و برای بهبود ناراحتی های معده مفید است ... زراتی گفت: از میان سبزی ها خانواده کلم سرشار از کلسیم است و تنها کلسیم خانواده کلم است که بهتر جذب بدن می شود و کلسیم دیگر سبزی ها جذب خوبی ندارد ادامه ...
   منبع : سلامت نيوز     تاریخ : 13   اسفند   1389    شاخه : میوه ها و سبزی ها
... کلم بروکلی از آن دسته از سبزی ها است که به تازگی جای خود را در بین برنامه ی غذایی مردم باز کرده است ... در ادامه به برخی از تاثیرات مفید کلم بروکلی بر بیماری ها اشاره می شود ... کلم بروکلی و رودهعصاره ی کلم بروکلی برای بهبود بیماری روده ملتهب موثر است ... دکتر مول دیی از دانشگاه ایالتی داکوتای جنوبی در این باره می گوید: این ترکیب کشف شده در گیاه بروکلی موسوم به " peitc " یا " فنتیل ایزوتیوسیانات " دارای فعالیت ها و خواص ضد التهابی است ... به گزارش سایت اینترنتی هلث دی نیوز، این ترکیب در گیاهان خانواده کلم ها یافت می شود ... کلم بروکلی دشمن سرطان پروستاتتحقیقات اخیر نشان می دهد مصرف مقادیر بسیار کمی از کلم بروکلی در رژیم غذایی روزانه می تواند از ابتلا به سرطان پروستات جلوگیری کند ... به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز به نقل ازشین هوا، محققان به تازگی اعلام کردند تحقیقاتی بلند مدت بر روی گروهی از مردان حاکی از آن است که مصرف کلم بروکلی در مبارزه با سرطان پروستات و جلوگیری از ابتلا به آن بسیار موثر است ... بر اساس تحقیق گسترده ای که در دانشگاه نیویورک انجام شده هر چه بیشتر کلم بروکلی خورده شود، خطر سرطان روده بزرگ و راست روده در مردان کمتر می شود ... کلم بروکلی با کاهش شیوع سرطان های حلق، دهان، معده، پروستات، و مثانه مرتبط است ادامه ...
   منبع : تبیان     تاریخ : 13   تیر   1389    شاخه : میوه ها و سبزی ها
... در یک پژوهش جدید اعلام شد مصرف کلم بروکلی و کلم پیچ می تواند به کاهش فشار خون کمک کند ... این مطالعه نشان داد گروهی از شرکت کنندگان که به طور متوسط بیشتر از این ترکیب پروتئینی مصرف می کردند، فشار خون پایین تری نسب به سایرین داشتند ادامه ...
   منبع : سلامت نيوز     تاریخ : 21   تیر   1388    شاخه : میوه و سبزی

مصرف کلم بروکلی


1

Copyright©2011 Worldfood.ir, All rights reserved.
Desig by Irangate.